fb.    in.    be.    pt.

Ezt csináljuk – LIVE

Stratégiai és kreatív tervezés

Egyedi kampányok, a célcsoport számára a brand insight emocionális közvetítése befogadó közegben.

Az adott márka üzenetek mentén kidolgozzuk a közvetlen megszólítást adó BTL stratégiát, megalkotjuk a célzott elérést jelentő csatorna használatot és kreatív nyelvre fordítjuk a termék előnyöket.

B2B

B2B események

A B2B kommunikáció egyik legfontosabb eleme a személyes találkozás és a kötetlen „networking”-ben rejlő erő.

Üzleti találkozók, ügyfélpartyk, szakmai konferenciák innovatív megvalósítása jelenti azt a platformot, ahol az üzleti kapcsolatokat, az értékesítést és a márka eladást erősíteni lehet.

B2E – dolgozói események és csapatépítők

Mára már nem kérdés: egy sikeres márka és cég egyik legfontosabb összetevője az azt képviselő csapat.

Ezért kiemelten fontos a munkatársak motiválása és elismerése, involválása a döntésekbe, a jó csapat kialakítása és fenntartásra.

Fesztivál megjelenések és márka aktivációk

A fogyasztói célcsoport elérése az önfeledt szórakozás helyszínén. Nyitottak az élményekre, a megosztható különleges pillanatokra.

Ezt „használjuk ki”: szórakoztatva, élményt adva közvetítjük a márka üzeneteket, látványos és egyedi installációs megoldásokkal több tízezer fogyasztói kontaktust generálva.

Üzlet design – HoReCa megjelenések

Nem mindegy hogy néz ki egy üzlet, milyen funkcionális és innovatív megoldásokat alkalmaz egy márkabolt, vagy hogyan jelenik meg egy termék az értékesítési térben.

Különleges és látványos üzlet dizájnok kidolgozása, a márka értékeket közvetítő egyedi bútorok és installációk, speciális HoReCa megjelenések.

Promóciók – POS (point of sales) Expo megjelenések

Ösztönözzük a vásárlást minden módon. Kínáljunk emocionális és racionális érveket, amiért megéri vásárolni.

A vásárláshoz között egyedi nyereményjátékok, látványos eladáshelyi megjelenések, POS (point of sales) stratégia és kivitelezés erősítő a közvetlen értékesítést.

Social media

A social media csatornák hatékony és hatásos használata mára már minden márka számára létfontosságúvá vált. Saját social media csapatunk az adott márka kommunikációs stratégiájához illeszti a content managementet, hogy a megadott célcsoportot a lehető legszélesebb körben, izgalmas, érdekes és releváns tartalmakkal szólítsuk meg.