CAPTAIN MORGAN FESZTIVÁLAKTIVÁCIÓK 2016

A hazai fesztiválokon rengeteg alkoholos és egyéb márka jelen van, nagy a reklámzaj. Az a tapasztalat, hogy fesztiválozók érdeklődési köre meglehetősen egy irányba mutat, ezért nem könnyű olyat csinálni, ami különbözik, vagy jobb, mint az összes többi megjelenés. Mindezek mellett a fesztiválozás, egy-egy fesztiválaktiváció egy nagyon költséges marketing tevékenység.

2016-ban a We Love Kreatív kapta a megtisztelő feladatot, hogy a Captain Morgan brand számára kidolgozzon egy olyan fesztiválmegjelenést, ami nem az eddigiek megerősített verziója, hanem valamiben más és újszerű, amivel a Captain Morgan többet ad, mint bármely más márka és mindezeket persze úgy, hogy a márka alapvető értékeit, stílusjegyeit, üzenetét és sajátosságait megőrizzük.

A fesztiválkoncepciónk kettős vonalon futott. Egyrészt létrehoztunk egy minőségi, újszerű, márkázott, zenés helyszínt, a több ezer fő befogadására és szórakoztatására alkalmas Captain Morgan kalóztanyát, másrészt megvalósítottunk egy eddig nem sűrűn alkalmazott eladási gyakorlatot: a márkázott mobil eladási pontot, a kerekeken guruló rumoshordót.

Az aktivációval a 2016-os nyár folyamán három fesztiválon – a Fishing On Orfű-n, a Campus-on és a SZIN-en – több mint 200 000 embert értünk el és szórakoztattunk.


ÜGYFÉL: Zwack Unicum Nyrt.

KAPCSOLAT

1036 Budapest, Lajos u. 118-120. IV./8.

   
Telefon: +36 1 430 0335
Fax: +36 1 430 0334
E-mail: office@welove.hu